Hamster Kombat برای تخصیص ۶۰٪ توکنها به بازیکنان در «بزرگترین ایردراپ تاریخ کریپتو»
در آنچه میتواند به یکی از قابل توجهترین ایردراپهای توکن در حافظه اخیر تبدیل شود، تیم پشت بازی کلیکی بر پایه تلگرام Hamster Kombat یک وایتپپر جدید منتشر کرده و اطلاعات دقیقی درباره توکنومیکس پروژه و
برنامههای آینده
ارائه داده است.
تیم Hamster Kombat در وایتپپری جدید اعلام کرد که ۶۰٪ از ایردراپ توکنها به بازیکنان اختصاص خواهد یافت و آنها “بهطور فعالانه در حال کار بر روی تحقق این ایردراپ هستند،” که در ابتدا قرار بود در این ماه انجام شود.
برنامههای Hamster Kombat برای ایردراپی تاریخی با ۶۰٪ توکنها برای بازیکنان؛ راهاندازی به تأخیر افتاد
مدیران عزیز،
خوشحالیم که اعلام کنیم نقشه راه را در وبسایت خود بهروزرسانی کردهایم و وایتپپری منتشر کردهایم که برنامههای ما برای اکوسیستم Hamster را نشان میدهد.
۱. ما معتقدیم که هر بازیکن به موفقیت مشترک ما کمک میکند. برای انعکاس این موضوع، ما مقادیر زیادی را تخصیص دادهایم…
— Hamster Kombat (@hamster_kombat)
۳۰ ژوئیه ۲۰۲۴
تیم توسعهدهنده بازی این نقطه عطف را در وایتپپری جدید که سهشنبه منتشر شد به اشتراک گذاشت، و برنامههای تخصیص توکن در راهاندازی آینده بر بستر The Open Network (TON) را به تفصیل توضیح داد.
این راهاندازی که قرار بود در ماه ژوئیه انجام شود، با تأخیر مواجه شده و بهروزرسانیهای اخیر در روز دوشنبه نشان میدهند که ایردراپ همچنان در مرحله برنامهریزی است.
وایتپپری که منتشر شده ادعا میکند که Hamster Kombat “بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو” را انجام خواهد داد و این بازی پایگاه کاربران ۳۰۰ میلیونی دارد.
طبق این سند، ۶۰٪ از ایردراپ توکن آینده “به بازیکنان اختصاص خواهد یافت.” “باقیمانده برای تامین نقدینگی بازار، مشارکتهای اکوسیستم و گرنتها، پاداش دادن به تیمها و موارد دیگر، محفوظ است،” وایتپپر میگوید.
به طور قابل توجهی، توسعهدهندگان Hamster Kombat تأکید کردند که این پروژه توسط شرکتهای سرمایهگذاری یا سرمایهگذاران خطرپذیر پشتیبانی نمیشود، بنابراین از “فشار فروش” پتانسیلی جلوگیری میکند.
تیم اظهار داشت که Hamster Kombat قبلاً یک “کسب و کار سودآور” است و نیازی به فروش تخصیص توکنهای تیم برای پرداخت هزینهها ندارد.
در حالی که وایتپپر تاریخ دقیقی برای راهاندازی توکن HMSTR مشخص نمیکند، جزئیات مربوط به تخصیص عرضه توکن ارائه میدهد. برخلاف Notcoin، تیم Hamster Kombat تمام توکنها را به یکباره آزاد نخواهد کرد و همه را به بازیکنان ارائه نخواهد داد.
تیم این ایردراپ را “اولین گام در ساخت اکوسیستم Hamster که فراتر از بازی فعلی خواهد بود” توصیف کرد. توسعهدهندگان فاش کردند که بازی دارای ۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه در ۱۹۰ کشور است.
Hamster Kombat با ۳۰۰ میلیون بازیکن افزایش مییابد و از موفقیت Notcoin الهام میگیرد
Hamster Kombat
به سرعت به یک نام برجسته در دنیای کریپتو تبدیل شده است.
بنیانگذاران ناشناس جامعه بزرگی از بازیکنان ساختهاند که با بازی کردن بازی کلیکی که بر بستر بلاکچین The Open Network (TON) فعالیت میکند، پاداشهای توکنی کسب میکنند. در حالی که سوالاتی در مورد نسبت رباتها به کاربران واقعی وجود دارد، بازی بدون شک توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
افزایش این بازی تا حدی به موفقیت بازی کلیکی دیگر بر پایه تلگرام، Notcoin، نسبت داده میشود که در ماه مه بیش از ۸۰ میلیارد توکن NOT به ارزش تقریبی 1 میلیارد دلار ایردراپ کرد. بنیانگذاران Hamster Kombat اعلام کردهاند که موفقیت Notcoin الهامبخش بازی آنها بوده است.
علاوه بر ایردراپ، تیم Hamster Kombat برنامههایی برای گسترش پروژه از طریق جذب دیگر توسعهدهندگان با گرنتها و راهاندازی
ویژگیهای جدید
مانند “تیمها” برای تشویق همکاری بازیکنان و “رویدادهای محدود زمانی” با پاداشهای ویژه اعلام کرد.
علاوه بر این، یک کمپین “فصل ۲” با پاداشهای بیشتری در حوزه کریپتو در دست اجرا است.
بازی کلیکی بر پایه تلگرام همچنین
روز سهشنبه اعلام کرد که
بازی
تا به امروز ۳۰۰ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است.
این
عدد تقریباً یک سوم از ۹۵۰ میلیون کاربر فعال
در این اپ پیامرسان محبوب را نشان میدهد، بر اساس یک اعلامیه اخیر.
Hamster Kombat در هفتههای اخیر رشد چشمگیری داشته است. مدیر عامل تلگرام، پاول دورف در ۵ ژوئیه اعلام کرد که بازی تا آن تاریخ ۲۳۹ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است و به زودی، تیم بازی گزارش داد که در مجموع به ۲۵۰ میلیون بازیکن رسیده است.