Elixir Games رسماً در تاریخ 25 سپتامبر 2024 معرفی اولیه عرضه دکس (IDO) برای $KIDEN، توکن اصلی بازی جدید خود، RoboKiden را اعلام کرد.
این IDO در تاریخ 30 سپتامبر 2024 راهاندازی خواهد شد و به بازیکنان و طرفداران امکان دسترسی به اقتصاد بازی و بهبود تجربه بازیشان را میدهد.
RoboKiden یک بازی ماجرایی تیراندازی سوم شخص مبتنی بر بلاکچین است که از $KIDEN به عنوان ارز درون بازی استفاده میکند، مشابه برخی از بهترین بازیهای play-to-earn .
بازیکنان میتوانند از $KIDEN برای خرید جعبههای غنیمت حاوی NFTهای (توکنهای غیرقابل تعویض) با کمیابیتهای مختلف استفاده کنند که میتوانند در نبردها مورد استفاده قرار گیرند تا به عنوان پاداش توکنهای بیشتری دریافت کنند.
یکی از ویژگیهای برجسته RoboKiden سیستم پیشرفت درون بازی آن است. این سیستم به بازیکنان امکان ارتقای سلاحها، مهارتها و رباتهایشان را میدهد و تواناییهای جدیدی مانند اموتها و باندهای کشتار را باز میکند.
این ویژگی عمق بازی را افزایش میدهد و مشارکت طولانیمدت را تشویق میکند.
برای حفظ تعادل اقتصاد توکن و اطمینان از ارزش بلندمدت برای بازیکنان، 2.5٪ از توکنهای در گردش $KIDEN در هر بازی سوزانده میشوند تا ارزش بلندمدت برای دارندگان و بازیکنان حفظ شود.
چگونه Elixir قصد دارد بهرهبرداری از بازیهای play-to-earn را مقابله کند
بازیهای play-to-earn (P2E) از زمان رونق بلاکچین و NFT محبوبیت یافتهاند. با این حال، موفقیتهای اولیه مانند Axie Infinity با چالشهایی مواجه شدند، از جمله نقضهای امنیتی و بازدهی کاهنده برای بازیکنان.
کارلوس رولدان، مدیرعامل و بنیانگذار Elixir Games به طور انحصاری با CryptoNews صحبت کرد و دیدگاه خود را برای جلوگیری از مشکلات مشابه به اشتراک گذاشت:
«RoboKiden از مفهومی که ممکن است به عنوان play-to-earn شناخته شود دوری میکند. این یک بازی است که شما را مجبور میکند بازیهای واقعاً واقعی انجام دهید، ماهر باشید و تاکتیکی تیراندازی کنید، جایی که خوب بودن و فهمیدن مکانیسمها و بازی تیمی برتر است.»
اجرای یک اقتصاد توکن متعادل با مکانیکهای کاهشدهنده داخلی بهتر از رویکردشان حمایت میکند.
علاوه بر این، Elixir Games انتخاب کرده است از شبکه Avalanche برای افزایش مقیاسپذیری و امنیت استفاده کند.
رولدان توضیح میدهد، «تیم پشتیبانی استثنایی ارائه کرده است که اعتماد بیشتری به شبکه جذاب آورده است.» آزمایشگاههای آوا، توسعهدهندگان پشت Avalanche، نیز شرکای مشترک در خرید RoboKiden توسط Elixir بودند.
خوشآمد گویی به بازیکنان سنتی به فضای Web3
بازیهای Web3 اغلب با بازیهای سنتی متفاوت هستند، زیرا آنها اقتصادهای مبتنی بر بلاکچین و مالکیت غیرمتمرکز داراییهای درون بازی را در خود جای میدهند.
برای بازیکنان معمولی، این سیستمها میتوانند دلهرهآور باشند. با درک این موضوع، Elixir Games پلتفرم خود را به گونهای طراحی کرده است که برای تمامی نوع بازیکنان قابل دسترس باشد، چه با Web3 آشنا باشند یا نباشند.
رولدان رویکرد آنها را به اشتراک گذاشت:
«وقتی لانچر ما را وارد میشوید، جایی برای بازیهای ویدئویی پیدا میکنید، فارغ از دانش Web3 شما یا اینکه توسعه بلاکچین را جذاب میدانید یا نه. ما میخواهیم مکانی ایجاد کنیم که توسط بازیکنان طراحی شده باشد و آنجا احساس راحتی کنند و از صدها بازی لذت ببرند.»
علاوه بر این، اکوسیستم Elixir Games شامل یک سیستم طبقهبندی بر اساس مقدار توکنهای $KIDEN است که بازیکن نگه میدارد.
این ساختار به بازیکنان در تمامی سطحها اجازه میدهد در IDO شرکت کنند بدون نیاز به سرمایه اولیه بزرگ، اطمینان از دسترسی گستردهتر.
آینده Elixir Games: راهاندازی برای نوآوری
بازار جهانی بازیهای Web3 پیشبینی میشود که تا سال 2025 به بیش از 40 میلیارد دلار تجاوز کند و با نرخ رشد سالانه مرکب بیش از 25٪ از سال 2021 تا 2027 رشد کند.
با بیش از 1 میلیارد دلار سرمایهگذاری در این بخش فقط در سال 2021، این صنعت برای رشد عمده آماده است.
با نزدیک شدن RoboKiden و یک پایه قوی در بازیهای Web3، Elixir Games همچنان به گسترش نفوذ خود در صنعت ادامه میدهد.
رولدان به توسعههای هیجانانگیزی برای بازی اشاره کرد:
«امسال بسیاری از سورپرایزها در انتظار شماست که میدانیم دهان بازیکنان را باز خواهد کرد!»
تیم Elixir Games تجربه گستردهای در هر دو بخش بازی و بلاکچین دارد و چندین عنوان، از جمله CyberTitans را توسعه داده و منتشر کرده است.
این تجربه آنها را مجهز میکند تا در بازیهای Web3 پیشرو باشند و از رشد و نوآوری مداوم در این فضا اطمینان حاصل کنند.