بلاکچین

تمرکز جدید WeMade کره جنوبی بر بلاکچین با محصولات و جوامع اجتماعی جدید

شرکت توسعه‌دهنده بازی کره جنوبی WeMade تمرکز خود را بر نوآوری‌های بلاکچین دوچندان کرده و به وضوح به این تکامل در استراتژی خود برای سال 2025 اشاره کرده است.

در یک سخنرانی سال نو به مدیران و کارکنان، مدیرعامل WeMade، پارک کوان-هو، فناوری بلاکچین را به عنوان سنگ‌بنای آینده شرکت معرفی کرد.

پارک تاکید کرد که سال آینده نقطه عطفی برای WeMade خواهد بود و هدف خود را گسترش خدمات بلاکچین و ادغام جوامع اجتماعی غیرمتمرکز در اکوسیستم شرکت قرار داده است.

“ما با همگرایی کسب‌وکار بازی و کسب‌وکار بلاکچین امکانات جدیدی را ایجاد خواهیم کرد و بیشتر جایگاه خود را در بازار جهانی محکم خواهیم کرد.”

این چشم‌انداز بر موفقیت WeMixPlay، پلتفرم بازی مبتنی بر بلاکچین شرکت، و WePublic، یک ابتکار جامعه‌محور که از شفافیت و تغییر ناپذیری داده‌های بلاکچین بهره می‌برد، بنا شده است.

اهداف بلاکچین WeMade ارتباط نزدیکی با ریشه‌های بازی‌سازی آن دارد.

عنوان پیشرو شرکت، Night Crow، جایگاه آن را در بازارهای جهانی بازی تقویت کرده و پایه‌ای برای گسترش بیشتر فراهم کرده است.

نقشه راه پارک برای سال 2025 شامل انتشار بازی‌های جدیدی مانند Dismins War و Midnight Walkers، و همچنین MMORPG مورد انتظار Legend of Imir می‌باشد.

در قلب این ابتکار، باور پارک به این است که بلاکچین می‌تواند بازی‌های کامپیوتری و کاربردهای زندگی واقعی را به یکدیگر متصل کند و جوامع بازی جدید مبتنی بر اعتماد ایجاد کند.

بلاکچین در قلب گسترش WeMade: چه انتظاری باید داشت؟

سفر بلاکچین WeMade با ایجاد WeMixPlay آغاز شد، یک پلتفرم که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد بازی‌های مبتنی بر بلاکچین را منتشر کنند.

در سال 2024، شرکت اکوسیستم WeMix را برای تقویت رشد و بهبود خدمات سازمان‌دهی مجدد کرد.

پارک چشم‌انداز تبدیل WeMixPlay به یک پلتفرم جهانی که تجربه‌های بازی نوآورانه را در سراسر جهان ارائه می‌دهد دارد.

موفقیت WeMixPlay به گسترش کاتالوگ بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و جذب توسعه‌دهندگان جدید برای ایجاد یک اکوسیستم پررونق بستگی دارد.

علاوه بر WeMixPlay، WePublic یکی دیگر از ستون‌های اصلی استراتژی بلاکچین WeMade است.

WePublic با استفاده از فناوری بلاکچین برای تقویت جوامع غیرمتمرکز و تسهیل پروژه‌های همکاری ایفای نقش می‌کند.

WeMade به دنبال محقق کردن اهداف بلاکچینی خود است که موفقیت عنوانش، Night Crows، به آن کمک می‌کند.

به نقل از گزارشی در مارس 2024، Night Crows در یک روز پس از رونمایی 150,000 کاربر همزمان را به خود جذب کرد که این عملکرد از عنوان موفق قبلی WeMade، MIR4، فراتر رفت.

پارک همچنین بر اهمیت شفافیت بلاکچین تاکید کرده و گفته است:

“بزرگترین مزیت بلاکچین شفافیت و غیرقابلیت تغییر داده‌هاست. ما با استفاده از غیرقابلیت تغییر داده‌ها بر ایجاد جوامع اجتماعی جدید در حوزه‌هایی که اعتماد لازم است، تمرکز خواهیم کرد.”

انتظار می‌رود که گسترش به جوامع اجتماعی غیرمتمرکز با انتشار بازی‌های جدید در سال 2025 همزمان شود.

عناوینی مانند Dismins War و Midnight Walkers به ژانرها و مخاطبان جدید هدف قرار خواهند گرفت، و هم‌افزایی بین تخصص‌های بازی‌سازی WeMade و نوآوری‌های بلاکچینی آن را تقویت خواهند کرد.

گسترش جهانی در حالیکه تحت نظارت مقرراتی قرار دارد

اهداف بلاکچینی WeMade فراتر از کره جنوبی است و چشم‌انداز جهانی دارد.

در اواخر 2023، WeMade با Whampoa Digital ، یک شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در سنگاپور، همکاری کرد تا یک صندوق وب 3 به ارزش 100 میلیون دلار را راه‌اندازی کند که بر پروژه‌های بازی‌های بلاکچینی هدفگذاری شده است.

علی‌رغم نوآوری‌های رو به رشد و زیان‌های 2023، WeMade در سال 2024 با برخی مشکلات نظارتی روبرو شد.

به گزارش فوریه 2024، واحد اطلاعات مالی (FIU) عملیات WeMade را به دلیل ارائه خدمات کیف پول و صرافی رمزنگاری ثبت‌نشده مورد بررسی قرار داده است.

این تحقیقات پس از گزارش Digital Asset Exchange Association (DAXA) آغاز شده که نشان می‌دهد خدمات PLAY WALLET و PNIX DEX WeMade ممکن است بدون مجوزهای لازم فعالیت کنند.

این نظارت پس از خسارات خالص 142.6 میلیون دلاری WeMade در سه ماهه چهارم 2023 صورت گرفته است.

همچنین، قبل از تحقیقات، WeMade با صورتحساب مالیاتی 41 میلیون دلاری از سوی خدمات مالیاتی ملی (NTS) به خاطر عملیات‌های مرتبط با رمز ارز بین 2019 و 2022 مواجه شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا